àgines Web en CatalàPublicitat Castellersambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessió
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, notícies, pronòstics, format, mitjans de comunicació, repercusió...

Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: anonima Data: 04 gen. 2012, 11:24

anonima
Afeccionat/ada

Entrades: 24
Membre des de: 13 set. 2008, 21:32

Sponsor

Re: Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 11:42

És el que va dir Bargallo al debat de la colla Vella, alguns aspectes positius, altres negatius i altres incognites.
Positius, segurament es reduira el nombre de colles el diumenge, cosa que potser fara més rapida la cosa, pero no crec pas que gaire. Més colles participaran en el "show del mon casteller" i més seran els que es donguin a coneixer...

Negatius, cada vegada va més cap a un show mediatic, tot enfocat cap als mitjans de comunicacio, la publicitat i la televisió. Bargalló al debat va comentar que la previsió que han fet es que al fer-se dos dies, tindran el doble de diners de patrocinadors cosa que poso en dubte ja que no es el mateix per les empreses patrocinar castells de 7 que castells de 9...

Incognites, no s'ha sentit a dir res sobre quines seran aquestes activitats durant els dos anys, ni on es faràn, ni de que tractaran...

En resum que no trobo pas que porti enlloc i que cada vegada, personalment crec, que això va a un lloc que no m'interesa.
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 433
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Morat Data: 04 gen. 2012, 11:47

Falta conèixer els detalls de com queda tot plegat. La notícia que ha penjat Tarragona Radio és poc explícita. Demà hi ha una altra reunió i a veure com es concreta tot plegat. Crec que cal fer les valoracions quan tinguem el format concret de com queda tot plegat.
Salut i bons castells!
Morat
Casteller/a de pinya

Entrades: 123
Membre des de: 15 maig 2008, 19:28

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 04 gen. 2012, 12:42

En quatre anys passem d'un concurs de 18 colles a un de vuit.
Alvy
Casteller/a de pinya

Entrades: 119
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 04 gen. 2012, 13:50

L'aspecte negatiu que dius Peter és discutible. Clar, si ens possem romàntics i a veure com eren els castells fa una pila d'anys, doncs ostres sí que potser trobem que s'està perdent alguna cosa amb aquesta mediatització. Hi estic d'acord.

Però, la mediatització, en part, és necessària en el món que vivim sobretot pel tema de patrocinadors, omplir places (un ajuntament et contractarà més fàcilment si portes mil persones que si en portes 100 a la ciutat), etc.

A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 706
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 04 gen. 2012, 14:10

Si m'ho permeteu, aprofito aquest fil per obrir ja la secció per parlar del Concurs de Castells 2012.

Salut!
admin
Administrador de laPinya

Entrades: 415
Membre des de: 08 oct. 2007, 13:35
Ubicació: Fent pinya

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 15:07

ieldosvasertorre ha escrit:L'aspecte negatiu que dius Peter és discutible. Clar, si ens possem romàntics i a veure com eren els castells fa una pila d'anys, doncs ostres sí que potser trobem que s'està perdent alguna cosa amb aquesta mediatització. Hi estic d'acord.

Però, la mediatització, en part, és necessària en el món que vivim sobretot pel tema de patrocinadors, omplir places (un ajuntament et contractarà més fàcilment si portes mil persones que si en portes 100 a la ciutat), etc.

A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.

A veure, la part de patrocinadors que he dit, a on posaries una publicitat si ets una empresa: al ajuntament de Valls o al ajuntament de Barcelona?
És el mateix amb colles de 7-8 o colles de 9...
Ja sé qe a aixo no anaves, anaves a lo de show.

Be, en el tema de show, per mi, i potser soc romàntic, ho entenc aixi i no ho comparteixo. Per mi aquestes activitats, que encara no sabem quines son, seran de cara a la galeria i no de cara als castellers perque a tots nosaltres no ens interessa una roda de premsa dels caps de colla sino que el que mes ens agrada es anar a plaça a fer castells.
I respecte el que passa a dins la TAP, és el mateix debat de sempre....
peter
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 04 gen. 2012, 16:18

ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.

El concurs seguirà sent diumenge, on hi haurà menys colles. De fet amb el canvi el que fas és barrar el pas
a les colles mitjanes. I l'únic que guanyes és suprimir una ronda conjunta. El que que ocupa temps són els castells de nou en solitari.
Alvy
Casteller/a de pinya

Entrades: 119
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: anonima Data: 04 gen. 2012, 16:54

I el dissabte es faria el matí o a la tarda??
anonima
Afeccionat/ada

Entrades: 24
Membre des de: 13 set. 2008, 21:32

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 04 gen. 2012, 17:06

Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1144
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicació: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: prepirineu Data: 04 gen. 2012, 17:33

sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant

Més gran seria si poguessin participar, aquells que volent i podent, no van ... o no? ...
prepirineu
Casteller/a de pinya

Entrades: 110
Membre des de: 22 maig 2008, 21:47
Ubicació: quasi al pirineu
Colla: Xerrics d'Olot

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 19:40

sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant

+1 :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:
peter
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 04 gen. 2012, 20:37

Alvy ha escrit:
ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.

El concurs seguirà sent diumenge, on hi haurà menys colles. De fet amb el canvi el que fas és barrar el pas
a les colles mitjanes. I l'únic que guanyes és suprimir una ronda conjunta. El que que ocupa temps són els castells de nou en solitari.

El que em referia és que potser al haver-hi dos dies, hi ha més cabuda per més colles (no venien més perquè no s'hi cabia) i per menys restriccions de rapidesa ( hi haurà més temps). Però com que no han especificat ja veurem...

A mi també el que m'agrada és anar a plaça i fer castells, però, si fent una mica de show ens obrim al públic en general, això que guanyem en patrocinis i reconeixament social.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 706
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: Burriach Data: 05 gen. 2012, 00:06

Més dies, més castells... i això està bé, oi?
Burriach
Casteller/a de folre

Entrades: 183
Membre des de: 30 maig 2008, 10:37

Entrada no llegidaAutor: Estol Data: 05 gen. 2012, 01:44

com s'hagi de pagar entrada dues vegades em sembla que el primer dia estarà força buit... bé i el segon també, suposo que tohom es colarà amb la colla més propera
Estol
Casteller/a de puntals

Entrades: 1420
Membre des de: 01 jul. 2008, 12:36
Ubicació: Despatx de 6m2

Següent

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants