http://www.tarragonaradio.cat/detalleOM ... ce=message
Què en penseu??
ieldosvasertorre ha escrit:L'aspecte negatiu que dius Peter és discutible. Clar, si ens possem romà ntics i a veure com eren els castells fa una pila d'anys, doncs ostres sà que potser trobem que s'està perdent alguna cosa amb aquesta mediatització. Hi estic d'acord.
Però, la mediatització, en part, és necessà ria en el món que vivim sobretot pel tema de patrocinadors, omplir places (un ajuntament et contractarà més fà cilment si portes mil persones que si en portes 100 a la ciutat), etc.
A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.
ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.
sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant
sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant

Alvy ha escrit:ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perquè més colles podran venir al concurs, i perquè espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que només tinguem dos peus per ronda, etc.
El concurs seguirà sent diumenge, on hi haurà menys colles. De fet amb el canvi el que fas és barrar el pas
a les colles mitjanes. I l'únic que guanyes és suprimir una ronda conjunta. El que que ocupa temps són els castells de nou en solitari.
Castellers navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants