Història castellers, preguntes sobre castells, castells extranys i no tant extranys, posicions complicades... Tot allò que estigui directament relacionat amb els castells ho pots parlar aquí!

Re: CONCURS 2010

Entradaper terç el 16 feb. 2010, 15:14

ei ei!
Escut de l’usuari
terç
Casteller/a de folre

Entrades: 176
Membre des de: 28 juny 2009, 16:22
Colla: colla castellera de sant pere i sant pau

Sponsor

Entradaper Punky_cdt el 16 feb. 2010, 17:25

Ho sento laureta! t'havia malinterpretat!

un petonet i fins aviaaaaat!
Sóc Blauturquesa!
Escut de l’usuari
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entrades: 180
Membre des de: 16 juny 2008, 21:44
Ubicació: Terrassa
Colla: Castellers de Terrassa

Entradaper malvat el 16 feb. 2010, 21:16

Punky_cdt ha escrit:
i crec que la unica manera de solventar aquest problema es donant una puntuació molt mes alta als castells descarregats que als carregats i no al revés, aixi la gent aniria a descarregar segur i no a carregar i ale, ja esta. Pero tb crec que el problema que veuen els "que mouen la pasta" es que si fessin aixó, no es veurien castells "especials" que no s'acostumen a veure a qualsevol plaça, per lo que el concurs perdria "caché morbista" i no el veuria tanta gent, per lo que menos diners, i etc etc.

!

:brindar: :rev: :rev: :brindar:

Saps que testimo oi tiu?!?!? :$
tenim varies birres pendents... bona temporada company!!
No al Concurs!!
Escut de l’usuari
malvat
Casteller/a de pinya

Entrades: 126
Membre des de: 23 set. 2008, 07:06

Entradaper Werty el 16 feb. 2010, 21:24

Lo que jo faria, es que a banda de que puntuin els tres millors castells, sigui obligatori que entre aquests tres castells hi hagin dos descarregats.
Seria la forma de que tothom anes a "assegurar" y que a banda també poguès intentar alguna bogeria, perque no ens enganyem, a gairebé tots ens encanten les bogeries de la Vella de Valls a la ultima ronda a les 5h de la tarda.
Werty
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Entradaper Punky_cdt el 17 feb. 2010, 00:53

malvat ha escrit:
Punky_cdt ha escrit:
i crec que la unica manera de solventar aquest problema es donant una puntuació molt mes alta als castells descarregats que als carregats i no al revés, aixi la gent aniria a descarregar segur i no a carregar i ale, ja esta. Pero tb crec que el problema que veuen els "que mouen la pasta" es que si fessin aixó, no es veurien castells "especials" que no s'acostumen a veure a qualsevol plaça, per lo que el concurs perdria "caché morbista" i no el veuria tanta gent, per lo que menos diners, i etc etc.

!

:brindar: :rev: :rev: :brindar:

Saps que testimo oi tiu?!?!? :$
tenim varies birres pendents... bona temporada company!!

tas viuuuuuuuu!!!! jejejeje!
Ho sé, sé que m'estimes, i tu saps que jo tb t'estimo a tu, no?
Les birres les anirem fent al llarg de la temporada, tu trankil. Mira, per exemple, aquest dimecres, o sigui, avui, a l'enterru de la sardina! jejejeje
Bona temporada per a tu tb macu!

Per cert Werty, estic d'acord amb tu!
Sóc Blauturquesa!
Escut de l’usuari
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entradaper malvat el 17 feb. 2010, 21:24

si nanu stik viu!!! lu kel kurru nou em te molt okupat!
Fet lo de les birres ja hu saps de sobres, a veure si ens veiem aviat... i ja posat a veure si tenrecordes i em pases 4 fotus dakelles de diada.. :P Unabraçada gran golfu!!!
No al Concurs!!
Escut de l’usuari
malvat
Casteller/a de pinya

Entrades: 126
Membre des de: 23 set. 2008, 07:06

Entradaper LCorralo el 17 feb. 2010, 21:52

Punky_cdt i malvat... marranadas las mínimas, eeeeh! que hi ha menors i teniu dona tots dos!! tant ''te quieru tio''... ''N'HI HA PER AGAFAR-HI UN INFART, HOMEE'' X-(

:ok: :P
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
Escut de l’usuari
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1188
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicació: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entradaper Punky_cdt el 18 feb. 2010, 15:02

LCorralo ha escrit:Punky_cdt i malvat... marranadas las mínimas, eeeeh! que hi ha menors i teniu dona tots dos!! tant ''te quieru tio''... ''N'HI HA PER AGAFAR-HI UN INFART, HOMEE'' X-(

:ok: :P

que passa laua? que tens enveja o que? :lol: :lol:

weno va, no ens desviem del tema! Prou prou prou prou prou prou!
Sóc Blauturquesa!
Escut de l’usuari
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entradaper jorsont el 24 maig 2010, 10:23

em sorpren ke fa 3 messos que ningu diu res x aquest post en any de concurs....
reprenem el tema?

Bueno ara que ja ha comensat el ball de bastons quines colles creieu que aniran a concurs??¿?
Personalment veig que tan Castellers de Terrassa i de Gracia son de les colles que van més fortes per entrar. Dintre d'aquest gruix de colles que estan entre colles de gamma alta de 7 i castells basics de 8.
Escut de l’usuari
jorsont
Casteller/a de folre

Entrades: 237
Membre des de: 18 nov. 2009, 12:34
Colla: Castellers de Sant Cugat

Entradaper soni-j el 24 maig 2010, 18:19

Bé doncs com ja s'ha dit jo crec que evidentment les "osties" :ok: :brindar: estaran en la posició 10 11 i 12 (si comptem que les dues colles petites :ok: de Tarragona seran el 13 i el 14 i q Xiquets i Jove estaran entre les 14 primeres).
Jo crec sincerament que qui ho te millor es Reus, Terrassa i l'ultima plaça estarà molt renyida, evidemtment Xicots i Gràcia tenen més possibilitats tot i que Gràcia hauria de començar a pensar en la torre set i xicots haurien de començar ja a donar canya amb el 4.
També s'ha de tenir en compte que les colles de la zona no tradicional fan vacances a l'Agost, d'aqui és desprèn q Terrassa i Gràcia ja hagin fet el 4de8 en canvi Xicots o Reus poden esperar més......
També tenen possibilitats els Sagals d'Osona, Jove dels Castellers de Sitges, , Marrecs de Salt o Xics.
I tampoc m' oblido de Sant Cugat, que l'altre dia van fer el tres per sota i crec que es plantejen la torre.
Pel que fa a les dues colles de Mallorca, es díficil pel q tinc entès q facin un quatre de vuit abans d'estiu(si algu en sap res que em corregeixi)encaraambdues colles ja han fet el dos de set.
Amb tot crec que el castell q marcara el tall serà el 3de8 i potser a l'ultima plaça una bona actuació(4de8,2de7,3de7aps) i el comodi del pilar (pde6????)
Escut de l’usuari
soni-j
Afeccionat/ada

Entrades: 27
Membre des de: 15 oct. 2008, 16:06
Ubicació: Barcelona
Colla: Castellers de Barcelona

Entradaper Punky_cdt el 24 maig 2010, 20:05

Nosaltres aquest any volem apretar una mica més que l'anterior (de moment em fet el 4de8 un mes i mig abans que la temporada passada) i anar a festa major amb el 4 i la torre de 8 com a mínim, castell que crec que ens donaria algo de ventatge, no se...
Però com bé s'ha dit, nosaltres al Agost no fem res, així que encara em d'apretar una mica més si volem assegurar-nos plaça al concurs, que, ara per ara, no s'ha decidit re (independentment de la "classificació). Ara, a títol personal, m'encantaria anar-hi i poguer-hi fer 3 castells de 8.

Sigui com sigui, serà d'igne de viure aquestes "osties"...
Sóc Blauturquesa!
Escut de l’usuari
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entradaper jorsont el 25 maig 2010, 08:31

1. Castellers de Vilafranca
2. Colla Vella Xiquets Valls
3. Colla Joves Xiquets Valls
4. Capgrossos de Mataró
5. Colla Jove Xiquets de Tarragona
6. Castellers de Sants
7. Castellers de Barcelona
8. Xiquets de Tarragona
9. Castellers de Lleida
10.------
11.------
12.-----
13. Castellers de Sant Pere i Sant Pau
14. Xiquets del Serrallo

Tres llocs i moltes colles: Castellers de Terrassa, Xicots, Reus i Gràcia són teoricament les colles amb més possiblitat d'ocupar aquests llocs. Però hi ha altres colles com Sabadell, Marrecs, Sitges, Sagals, Xics, St. Cugat, Al·lots, Castellers de Mallorca, Moxiganguers (nose si em deixo alguna si es aixi ho sento). Que fan castells de gamma alta de 7 i si algunes d'aquestes 4 colles que parteixen de favorites s'adormen alguna d'aquesta colla pot colar-se i entrar a concurs.

Aixi que sort a totes elles i que totes elles aconesgueixin els seus objectius tecnics independentment de si entren a concurs o no.

Realment hi ha 3 plaçes
Escut de l’usuari
jorsont
Casteller/a de folre

Entrades: 237
Membre des de: 18 nov. 2009, 12:34
Colla: Castellers de Sant Cugat

Entradaper nano_casteller el 25 maig 2010, 12:39

Encara queda molta temporada per devant i el mes d agost que moltes colles paren la activitat, pero per aquestes tres places jo comptaria més amb les que ja han descarregat el 4de8 a aquestes alçades
GRALLEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!
Escut de l’usuari
nano_casteller
Casteller/a de manilles

Entrades: 375
Membre des de: 17 jul. 2008, 19:15
Colla: Xiquets de Tarragona

Anterior

Torna a: Parlem de castells

Usuaris navegant en aquest fòrum: compro, Google [Bot], Google Adsense [Bot], LCorralo, MSN [Bot], Un de tants i 6 visitants