Història castellers, preguntes sobre castells, castells extranys i no tant extranys, posicions complicades... Tot allò que estigui directament relacionat amb els castells ho pots parlar aquí!

Re: CONCURS 2010

Entradaper LCorralo el 02 feb. 2010, 15:19

Mimi*XS ha escrit:
LCorralo ha escrit:Ah per cert. El que ha dit que no suporta que les colles de Barcelona parlem sobre el ''vostre'' concurs.. mira, noi/a, em sap molt de greu que el món casteller vagi més enllà de Tarragona. Se que et molesta molt que les colles no tarragonines (algunes amb més nivell que les vostres) parlin sobre el concurs, però tenim tot el dret com a colles castelleres que som, així que.. :nose: :silenci:

Ah, i a tota la gent que els hi molesti que els de barcelona opinem.. feu un concurs NOMÉS amb les colles de la vostra ciutat, avere si hi va més gent, no et fot...

ieep laura!!! que jo no ho he dit pas això!!! [llisor]
pot opinar qui vulgui...a mi em dona igual, tots tenim dret a opinar, encara que les nostres opinions no siguin les mateixes!! :ok:

no ho deia per tu, percisament... :ok: jeje. i tant que tenim dret a opinar. I ELS DE BARCELONA TAMBÉ.
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
Escut de l’usuari
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1188
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicació: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Sponsor

Entradaper elboletgraller el 02 feb. 2010, 21:15

jo no estaria massa d'acord en considerar el concurs una diada de Tarragona, és més, em sembla injust i una frivolitat, i més quan ara en el consell assessor o com es digui la mandanga aquesta l'integrin les 4 millor classificades i no sé qui més... per tant, si acceptem aquesta premisa, s'haurien de reconsiderar algunes coses, com la invitació de SPSP i Serrallo (penso jo).
necessites un grup de grallers per actuacions, cercaviles, concerts o el que surti? contacta amb mi!
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 410
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entradaper EstelRoig el 03 feb. 2010, 09:27

Tu pots considerar el que vulguis, fins i tot que la llet i el tocino són el mateix, pero el concurs de castells de Tarragona és una diada de Tarragona. Ells l'han creat, ells l'administren i fins que ells puguin o vulguin el seguirant organtitzant. Ni l'organitza la coordinadora ni la resta de colles ni cap altre ciutat ni poble.
EstelRoig
Casteller/a de pinya

Entrades: 89
Membre des de: 20 oct. 2008, 09:27

Entradaper Kitus el 03 feb. 2010, 12:49

A mi els Castellers de SP i SP i els Xiquets del Serralo em cauen de p*** mare.
Espero que segueixin fent castells molts anys... que els del Serrallo tinguin un local... que facin els castells com més grans millor, etc...

Això no treu que, a dia d'avui, cregui que no haurien d'anar al concurs. I no perquè siguin ells... sinó perquè crec que en la dimensió actual que te el concurs, hi haurien d'anar les millors colles.
Escut de l’usuari
Kitus
Casteller/a de manilles

Entrades: 616
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicació: ViscA Mataró !!
Colla: Capgrossos de Mataró

Entradaper Mimi*XS el 03 feb. 2010, 13:02

Kitus ha escrit:A mi els Castellers de SP i SP i els Xiquets del Serralo em cauen de p*** mare.
Espero que segueixin fent castells molts anys... que els del Serrallo tinguin un local... que facin els castells com més grans millor, etc...

:ok: oleee!!! algu que no es caga en naltros i li caiem bé!!! :aplaudir: jajajaja ;)

i lo del concurs...hi ha varietat d'opinions com pots veure!! ;) encara que entenc la teva postura.

:brindar:
Volem un local ja!!! PROU D'ASSAJAR AL CARRER!!!
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entrades: 31
Membre des de: 30 gen. 2010, 20:20
Colla: Xiquets del Serrallo

Entradaper Canaula el 03 feb. 2010, 15:19

:xD: :xD: :xD: lianta!

I jo, si em posiciono, agafaria aquestes últimes paraules d'en Kitus :ok:
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 607
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicació: C/ Lluís Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entradaper jorsont el 03 feb. 2010, 15:40

De fet el CONCURS (on si va a concursar com el nom indica i si no vols o no pots no i vas) amb aquest nou format de 14 colles (encara no entenc la eliminació de 4 colles), quina mena de concurs poden aportar aquestes dues colles que fan castells més petits??? Actualment, i més amb aquest format de 14 colles mai podran concursar amb la resta de colles del nou format. Per tan la redució de colles deixa a les dues colles "petites" de Tarragona en un marge del concurs. Perque aniran 12 colles a concursar i dues altres a fer tot el que poden.

Amb aixo no dic ni que estic a favor ni en contra de que hi vagin nomes que... tots plegats, tan aquestes colles, com els organitzadors haurien de pensar que es el millor: si fer un concurs amb dues colles on queden el marge sense oportunitat a concursar, o buscar una alternativa on unes colles no quedin el marge de les altres.

Personalment a mi em fot que les colles "petites" de tarragona ens deixin fora del concurs, pero es el concurs de Tarragona son els organitzadors i mira t'hi fots fulles i ells tenen el dret anar perque esta muntat aixi... El problema no esta en que aquestes colles ens puguin deixar fora sino com esta fet el concurs.
Crec que es tindrien que buscar solucions ja que les colles de tarragona ja estan fartes que se les critiqui per exercir el seu dret anar a concurs encara que no tinguin merits suficients per entrar. I les colles que fan merits suficients pero se les deixa fora tambe estan fartes d'aquesta situació.
Escut de l’usuari
jorsont
Casteller/a de folre

Entrades: 237
Membre des de: 18 nov. 2009, 12:34
Colla: Castellers de Sant Cugat

Entradaper elboletgraller el 03 feb. 2010, 16:33

EstelRoig ha escrit:Tu pots considerar el que vulguis, fins i tot que la llet i el tocino són el mateix, pero el concurs de castells de Tarragona és una diada de Tarragona. Ells l'han creat, ells l'administren i fins que ells puguin o vulguin el seguirant organtitzant. Ni l'organitza la coordinadora ni la resta de colles ni cap altre ciutat ni poble.

Per molt que es faci a Tarragona i s'organitzi des d'allà, per la dimensió que agafa no sé com es pot considerar una diada de Tarragona, com Santa Tecla o Sant Magí. Em sembla perfecte i no tinc cap problema que sigui el concurs de castells de Tarragona, però és un esdeveniment projectat i pensat per colles de tot el país, no per la pròpia ciutat.

(mode conya on:
ni el concurs ni la vegueria són vostres maleïts imperialistes! :lol: )
necessites un grup de grallers per actuacions, cercaviles, concerts o el que surti? contacta amb mi!
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 410
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entradaper epali el 03 feb. 2010, 17:14

Jo cambiaria un article del Concurs de Castells de Tarragona.
Simplement diria que al Concurs hi van les 14 millors colles. Si les colles tarragoninas estan dintre de aquestes perfecte, i si no, si aferirient. Es a dir, avui en dia seria:
14 millors colles (dintre hi ha la Joves Xiquets de Tarragona i Xiquets de Tarragona)
Sant Pere i Sant Pau i X. Serrallo si sumarien. En total seria 14+2
De aquesta manera cap colla se sentiria perjudicada, ja que les dues petites colles de Tarragona no treurien cap lloc a cap altre colla.
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 363
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entradaper Barrufet casteller el 03 feb. 2010, 18:52

12+2!!

Les 12 millors colles més les petites de Tarragona. Ningú fot el lloc a ningú, simplemen SP SP i Serrallo i van com a combidades.
Salut i Castells!
Escut de l’usuari
Barrufet casteller
Rodaplaces

Entrades: 67
Membre des de: 14 març 2009, 22:48
Colla: castellers de vilafranca

Entradaper Mimi*XS el 03 feb. 2010, 21:48

Canaula ha escrit::xD: :xD: :xD: lianta!

:xD: :xD: :xD: no ho puc evitar canii!!! nose com, xro estic enmig de tots els saraus!!!! jajajajajajaja

Gràcies tb per la teva favorable opinio sobre naltros!!!! (esk amb lo que t'has arribat a fotre amb mi..només faltaria que ara no et caiguessim bé tb!!! :lol: )!!!!

bueno...al torneig fem unes :brindar: !!!! ;)
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper LCorralo el 04 feb. 2010, 15:34

Mimi*XS ha escrit:
Canaula ha escrit::xD: :xD: :xD: lianta!

:xD: :xD: :xD: no ho puc evitar canii!!! nose com, xro estic enmig de tots els saraus!!!! jajajajajajaja

Gràcies tb per la teva favorable opinio sobre naltros!!!! (esk amb lo que t'has arribat a fotre amb mi..només faltaria que ara no et caiguessim bé tb!!! :lol: )!!!!

bueno...al torneig fem unes :brindar: !!!! ;)

mimi, no hi confiis gaire en les birres.. potser en Cani, durant el torneig, està tota l'estona a prop teu i tu no el veus... o potser se'n riu de tu a la teva cara sense dir-te que és ell... potser.. qui sap?
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
Escut de l’usuari
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1188
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicació: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entradaper Canaula el 04 feb. 2010, 19:34

:xD: :xD:
Això només t'ho faig a tu Laureta :paper: :lol:
:brindar: (tot i que jo em fotré una ratafia :lol: )
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 607
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicació: C/ Lluís Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entradaper Mimi*XS el 07 feb. 2010, 14:31

LCorralo ha escrit:mimi, no hi confiis gaire en les birres.. potser en Cani, durant el torneig, està tota l'estona a prop teu i tu no el veus... o potser se'n riu de tu a la teva cara sense dir-te que és ell... potser.. qui sap?

osti tu...fa una mica de por aquest comentari, eh laura?? :xD: m'has fet agafar-li "yuyu" :xD:
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper carrasclet1714 el 07 feb. 2010, 19:34

Doncs ras i curt: jo n'estic fins els coll... q sempre q es parla del concurs lo 1er i mes repetit es si serrallo i sant pere i sant pau hi han de ser o no.
Ostia puta, com si fos la mare dels ous d'or.
El concurs es perfecte si 13a i catorzena colla son els menganitos de Villarriba o els Fulanitos de Villabajo? Decidint si les de tarragona hi han de ser o no (i sota quin redactat fan efectiu aquesta presencia) solucionem les discussions de la taula de puntuacions? aixi aconseguirem q sigui autosuficient economicament (i no una carrega per l'administracio)? Aconseguirem d'una vegada poder sortir de plaça abans de les 3 de la tarda? Aconseguirem q els comptes del concurs siguin clars? podem fer debats constructius tipus "us agradaria un concurs anual"?

au, ja m'he desfogat
Escut de l’usuari
carrasclet1714
Casteller/a de folre

Entrades: 216
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

AnteriorSegüent

Torna a: Parlem de castells

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Adsense [Bot], LCorralo, MSN [Bot] i 5 visitants