tomas ha escrit:Mimi*XS ha escrit:
i a més, nose si es que no sabeu llegir, pero aquest es el forum del concurs...que hi pinta la notica akesta?? té algo que veure amb el concurs?? simplement com la colla afectada es la del serrallo doncs va...a fotre merder!!! si voleu obrir un altre fil de debat sobre akest tema, em sembla perfecte! pero akest no es el lloc idoni per a fer-ho.
SRA O SRTA MIMI: jo e obert aquest post titulat concurs 2010, perque l'article que primer e penjat és del que parla...com podràs comprovar no és el forum del concurs,és un post dins de l'apartat " parlem de castells" i jo també e penjat l'article dels xiquets del Serrallo i la denúncia, perquè i té molt a veure, si el jutjat dictamina que no podeu seguir amb la vostra activitat..."espero que no siguin tant rucs com per sentenciar això", però voldria dir que no podriau anar al concurs, quedant un altre plaça lliure, d'aqui la relació entre un article i l'altre, espero que ara si entenguis el perquè dels dos articles del diari de tarragona penjats al mateix post...

entenc que et sentis afectada pel tema,però no em vinguis dient on tinc i com tinc que postejar, a més a més potser en sé més de la teva colla i els seus problemes que tu mateixa, ja que un servidor es resident a altafulla i membre de fa molts anys de la gran penya del serrallo i molts serrallecns de la colla son molt bons amics d'un servidor i lo del merder va pel canvi de nombre de colles i pels veins insolidaris que teniu al barri posant més pals a les rodes, com si no en tinguesiu ja prous...jo aniria a fer els assajos a la porta de casa del regidor/a de cultura com a reivindicació...en cap moment els meus post han anat contra els XS, ben al contrari son totalment solidaris amb la vostra problemà tica i de recolzament. una salutació i que tot quedi arxivat al jutjat.

ho sento, pero la cosa en teoria. és que no podem fer castells ni us del local ni de la plaça, pero encara estem a l'espera del full de la sentencia, de mentres seguim alli. I en el cas de que anes aixi, seguirem fent castells. Ho sentim molt si hi ha algu que no li agradi, però naltros castells en seguirem fent, perque com ja he dit, és lo que ens uneix i lo que més ens agrada fer...i tinguem local o no, a no ser que els organitzadors del concurs diguin el contrari, naltros hi seguirem anant!
que sigui just o no, això ja depen del vindre amb que és mira...
més adalt ja vaig dir la meva opinió i el que pensava tot plegat. (tan del concurs, com del tema del local) I lo que no m'agradaria gens, és una desolarització per part d'altres colles, barrejant lo del concurs amb lo del local. Xk naltros seguirem assajant, peti qui peti (x ajuntament de tgn, mossos...em refereixo a ells

), i si tenim que estar a la plaça de l'ajuntament, o perseguint els regidors mentre assajem...doncs ho farem! xk no és just, que CAP colla és tingui que veure en unes condicions aixà per a poder assajar...xro ja us dic, que el fet de no tindre local no ens impedira ni fer castells, ni sortides, ni festes, ni anar a concurs (si ens ho permeten)
ah! i sobre lo de la gran penya del serrallo...et refereixes a la del nastic o la del barça?
ah2 xD: srta Mimi!
pelacanyes19 ha escrit:Si es penal, no sempre es multa-pena-preso, pot ser que s'arxivi el cas, i en moltes ocasions es porta al penal, perque "acollona" mes, i fa mes soroll, pero ja et dic jo, que aixo sempre ho hauran de portar per la via administrativa, per dos raons: 1) el local del Serrallo (si allò li podem dir local) és de titularitat de l'ajuntament (si no vaig errat, com les altres colles de la ciutat, almenys és aixà a jove i xiquets), i 2), i més important, com que qui ho ha de regular i controlar és l'ajuntament (la contaminació acústica) és contra ells qui han d'anar els veins, i no per la via penal, se del que parlo en aquest sentit...

ojalà ho arxivin i quedi en no res...que prefereixo tindre una plaça on assajar abans que res!!!