Història castellers, preguntes sobre castells, castells extranys i no tant extranys, posicions complicades... Tot allò que estigui directament relacionat amb els castells ho pots parlar aquí!

Re: CONCURS 2010

Entradaper Mimi*XS el 01 feb. 2010, 22:54

http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 0451234902

us deixo l'enllaç del grup del facebook per aconseguir el recolzament, per a que ens donguin un lloc on assajar...se que aquest no es el lloc, però ja que heu tret el tema...esperem que deixeu a un costat les vostres diferències amb la colla, i us afegiu per el fet casteller. Suposo que a ningú l'hi agradaria trobar-se en la nostra situació.
GrĂ cies!
Volem un local ja!!! PROU D'ASSAJAR AL CARRER!!!
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entrades: 31
Membre des de: 30 gen. 2010, 20:20
Colla: Xiquets del Serrallo

Sponsor

Entradaper cigalĂł el 01 feb. 2010, 23:10

2000
16. Castellers de Sant Cugat (4.340)
16. Xiquets del Serrallo (4.340)
18. Colla Castellera de Sant Pere i Sant Pau (2.180)
2002
17. Xiquets del Serrallo (4.327)
18. Colla Castellera de Sant Pere i Sant Pau (2.900)
2004
17. Colla Castellera de Sant Pere i Sant Pau (2.180)
18. Xiquets del Serrallo (2.176)
2006
17. Xiquets del Serrallo (330)
18. Colla Castellera de Sant Pere i Sant Pau (244)
2008
17. Xiquets del Serrallo (432)
18. Colla Castellera de Sant Pere i Sant Pau (403)

Però aquest any serà diferent, no us estranyi que al proper Concurs Serrallo i Sant Pere i Sant Pau quedin entre els llocs 13è i 14è. :-|
cigalĂł
Afeccionat/ada

Entrades: 23
Membre des de: 04 oct. 2009, 21:46

Entradaper Kitus el 02 feb. 2010, 00:44

Canaula ha escrit:Entenc que llavors s'hauria de dir que al concurs hi anaven les 16 millors colles, abans, i ara les 12 millors colles.

Error.
Hi van les 10 millors colles i les 4 de Tarragona.
Que actualment n'hi hagi dues de Tarragona entre les 10 millors no vol dir que hi siguin sempre...
Escut de l’usuari
Kitus
Casteller/a de manilles

Entrades: 616
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
UbicaciĂł: ViscA MatarĂł !!
Colla: Capgrossos de MatarĂł

Entradaper tomas el 02 feb. 2010, 01:28

Kitus ha escrit:
Canaula ha escrit:Entenc que llavors s'hauria de dir que al concurs hi anaven les 16 millors colles, abans, i ara les 12 millors colles.

Error.
Que actualment n'hi hagi dues de Tarragona entre les 10 millors no vol dir que hi siguin sempre...

ZASCAAAAAAAAAAAAAA...
AMUNT NĂ€STIC!!!
Escut de l’usuari
tomas
Casteller/a de manilles

Entrades: 887
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
UbicaciĂł: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entradaper tomas el 02 feb. 2010, 01:53

Mimi*XS ha escrit:

i a més, nose si es que no sabeu llegir, pero aquest es el forum del concurs...que hi pinta la notica akesta?? té algo que veure amb el concurs?? simplement com la colla afectada es la del serrallo doncs va...a fotre merder!!! si voleu obrir un altre fil de debat sobre akest tema, em sembla perfecte! pero akest no es el lloc idoni per a fer-ho.

SRA O SRTA MIMI: jo e obert aquest post titulat concurs 2010, perque l'article que primer e penjat és del que parla...com podràs comprovar no és el forum del concurs,és un post dins de l'apartat " parlem de castells" i jo també e penjat l'article dels xiquets del Serrallo i la denúncia, perquè i té molt a veure, si el jutjat dictamina que no podeu seguir amb la vostra activitat..."espero que no siguin tant rucs com per sentenciar això", però voldria dir que no podriau anar al concurs, quedant un altre plaça lliure, d'aqui la relació entre un article i l'altre, espero que ara si entenguis el perquè dels dos articles del diari de tarragona penjats al mateix post... :paper: entenc que et sentis afectada pel tema,però no em vinguis dient on tinc i com tinc que postejar, a més a més potser en sé més de la teva colla i els seus problemes que tu mateixa, ja que un servidor es resident a altafulla i membre de fa molts anys de la gran penya del serrallo i molts serrallecns de la colla son molt bons amics d'un servidor i lo del merder va pel canvi de nombre de colles i pels veins insolidaris que teniu al barri posant més pals a les rodes, com si no en tinguesiu ja prous...jo aniria a fer els assajos a la porta de casa del regidor/a de cultura com a reivindicació...en cap moment els meus post han anat contra els XS, ben al contrari son totalment solidaris amb la vostra problemàtica i de recolzament. una salutació i que tot quedi arxivat al jutjat. :brindar:
AMUNT NĂ€STIC!!!
Escut de l’usuari
tomas
Casteller/a de manilles

Entrades: 887
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
UbicaciĂł: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entradaper pelacanyes19 el 02 feb. 2010, 09:25

Si es penal, no sempre es multa-pena-preso, pot ser que s'arxivi el cas, i en moltes ocasions es porta al penal, perque "acollona" mes, i fa mes soroll, pero ja et dic jo, que aixo sempre ho hauran de portar per la via administrativa, per dos raons: 1) el local del Serrallo (si allò li podem dir local) és de titularitat de l'ajuntament (si no vaig errat, com les altres colles de la ciutat, almenys és així a jove i xiquets), i 2), i més important, com que qui ho ha de regular i controlar és l'ajuntament (la contaminació acústica) és contra ells qui han d'anar els veins, i no per la via penal, se del que parlo en aquest sentit... ;)
una mica més de pit, mai està de més...
Escut de l’usuari
pelacanyes19
Rodaplaces

Entrades: 60
Membre des de: 12 set. 2009, 12:27

Entradaper Mimi*XS el 02 feb. 2010, 10:52

tomas ha escrit:
Mimi*XS ha escrit:

i a més, nose si es que no sabeu llegir, pero aquest es el forum del concurs...que hi pinta la notica akesta?? té algo que veure amb el concurs?? simplement com la colla afectada es la del serrallo doncs va...a fotre merder!!! si voleu obrir un altre fil de debat sobre akest tema, em sembla perfecte! pero akest no es el lloc idoni per a fer-ho.

SRA O SRTA MIMI: jo e obert aquest post titulat concurs 2010, perque l'article que primer e penjat és del que parla...com podràs comprovar no és el forum del concurs,és un post dins de l'apartat " parlem de castells" i jo també e penjat l'article dels xiquets del Serrallo i la denúncia, perquè i té molt a veure, si el jutjat dictamina que no podeu seguir amb la vostra activitat..."espero que no siguin tant rucs com per sentenciar això", però voldria dir que no podriau anar al concurs, quedant un altre plaça lliure, d'aqui la relació entre un article i l'altre, espero que ara si entenguis el perquè dels dos articles del diari de tarragona penjats al mateix post... :paper: entenc que et sentis afectada pel tema,però no em vinguis dient on tinc i com tinc que postejar, a més a més potser en sé més de la teva colla i els seus problemes que tu mateixa, ja que un servidor es resident a altafulla i membre de fa molts anys de la gran penya del serrallo i molts serrallecns de la colla son molt bons amics d'un servidor i lo del merder va pel canvi de nombre de colles i pels veins insolidaris que teniu al barri posant més pals a les rodes, com si no en tinguesiu ja prous...jo aniria a fer els assajos a la porta de casa del regidor/a de cultura com a reivindicació...en cap moment els meus post han anat contra els XS, ben al contrari son totalment solidaris amb la vostra problemàtica i de recolzament. una salutació i que tot quedi arxivat al jutjat. :brindar:

ho sento, pero la cosa en teoria. és que no podem fer castells ni us del local ni de la plaça, pero encara estem a l'espera del full de la sentencia, de mentres seguim alli. I en el cas de que anes aixi, seguirem fent castells. Ho sentim molt si hi ha algu que no li agradi, però naltros castells en seguirem fent, perque com ja he dit, és lo que ens uneix i lo que més ens agrada fer...i tinguem local o no, a no ser que els organitzadors del concurs diguin el contrari, naltros hi seguirem anant!
que sigui just o no, això ja depen del vindre amb que és mira...
més adalt ja vaig dir la meva opinió i el que pensava tot plegat. (tan del concurs, com del tema del local) I lo que no m'agradaria gens, és una desolarització per part d'altres colles, barrejant lo del concurs amb lo del local. Xk naltros seguirem assajant, peti qui peti (x ajuntament de tgn, mossos...em refereixo a ells ;) ), i si tenim que estar a la plaça de l'ajuntament, o perseguint els regidors mentre assajem...doncs ho farem! xk no és just, que CAP colla és tingui que veure en unes condicions així per a poder assajar...xro ja us dic, que el fet de no tindre local no ens impedira ni fer castells, ni sortides, ni festes, ni anar a concurs (si ens ho permeten) ;)

ah! i sobre lo de la gran penya del serrallo...et refereixes a la del nastic o la del barça? :lol:

ah2 xD: srta Mimi! :xD:

pelacanyes19 ha escrit:Si es penal, no sempre es multa-pena-preso, pot ser que s'arxivi el cas, i en moltes ocasions es porta al penal, perque "acollona" mes, i fa mes soroll, pero ja et dic jo, que aixo sempre ho hauran de portar per la via administrativa, per dos raons: 1) el local del Serrallo (si allò li podem dir local) és de titularitat de l'ajuntament (si no vaig errat, com les altres colles de la ciutat, almenys és així a jove i xiquets), i 2), i més important, com que qui ho ha de regular i controlar és l'ajuntament (la contaminació acústica) és contra ells qui han d'anar els veins, i no per la via penal, se del que parlo en aquest sentit... ;)

ojalà ho arxivin i quedi en no res...que prefereixo tindre una plaça on assajar abans que res!!! :ok:
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper Canaula el 02 feb. 2010, 11:18

No s'ho passa poc bé la Mimi per aquí. :lol:
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 607
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
UbicaciĂł: C/ LluĂ­s Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entradaper Mimi*XS el 02 feb. 2010, 12:02

Canaula ha escrit:No s'ho passa poc bé la Mimi per aquí. :lol:

depen de kin comentari, eh?? que hi ha algun que m'indignen!!! :lol:
xro entretingut ho és una estona... :xD:
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper escamarlĂ  el 02 feb. 2010, 13:09

la eterna discussió de si SPSP i Serrallo han d' anar.... jo penso que no. A mes, el concurs NO es tindria que considerar diada de les colles de Tarragona. Es fa a Tarragona perque fa molt que es fa allà, l' ajuntament posa diners, etc...pero tampoc voleu que hi hagi un concurs 'itinerant' ni voleu cap canvi....ni que paguessiu vosaltres els premis... per mi que hi vagi SPSP i Serrallo es una manca de respecte d' aquestes colles a la resta de colles. I no em vingueu en que la supervivencia d' aquestes colles passa pel concurs perque si es així, ho teniu magre. Un concurs d' un dia cada 2 anys no pot justificar una colla. Si es fa el concurs, es fa be, amb les 10, 18 o 25 millors colles...i que es puntui a cada colla respecte a l' ultim concurs, és a dir, que es consideri les actuacions dels ultims 2 anys i no com ara.

Per cert, ho sento per Serrallo, pero jo crec que cada colla sua sang per tenir un local i te molts maldecaps, pero no entenc que l' ajuntament els hi tingui que possar un local per la cara...una cosa es que el cost sigui compartit, traçant un pla de viabilitat i facilitats de pagament a X anys, etc...no se, plans hi ha molts, pero 'per la cara' volem un local?? perque?? si fos la unica colla a Tarragona, encara, pero havent-hi 3 mes i que a mes no porta el nom de Tarragona...ho tenen negre....podrien assajar al local del Xiquets els dilluns i dijous, per no coinicidir als seus assajos :nose: :nose:
escamarlĂ 
Casteller/a de folre

Entrades: 168
Membre des de: 10 set. 2008, 11:00

Entradaper LCorralo el 02 feb. 2010, 13:20

escamarlĂ  ha escrit:la eterna discussiĂł de si SPSP i Serrallo han d' anar.... jo penso que no. A mes, el concurs NO es tindria que considerar diada de les colles de Tarragona. Es fa a Tarragona perque fa molt que es fa allĂ , l' ajuntament posa diners, etc...pero tampoc voleu que hi hagi un concurs 'itinerant' ni voleu cap canvi....ni que paguessiu vosaltres els premis... per mi que hi vagi SPSP i Serrallo es una manca de respecte d' aquestes colles a la resta de colles. I no em vingueu en que la supervivencia d' aquestes colles passa pel concurs perque si es aixĂ­, ho teniu magre. Un concurs d' un dia cada 2 anys no pot justificar una colla.

:resar: :resar: :resar: :aplaudir: :aplaudir:

Ah per cert. El que ha dit que no suporta que les colles de Barcelona parlem sobre el ''vostre'' concurs.. mira, noi/a, em sap molt de greu que el món casteller vagi més enllà de Tarragona. Se que et molesta molt que les colles no tarragonines (algunes amb més nivell que les vostres) parlin sobre el concurs, però tenim tot el dret com a colles castelleres que som, així que.. :nose: :silenci:

Ah, i a tota la gent que els hi molesti que els de barcelona opinem.. feu un concurs NOMÉS amb les colles de la vostra ciutat, avere si hi va més gent, no et fot...
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
Escut de l’usuari
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1188
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
UbicaciĂł: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entradaper Mimi*XS el 02 feb. 2010, 13:25

escamarlà ha escrit:Per cert, ho sento per Serrallo, pero jo crec que cada colla sua sang per tenir un local i te molts maldecaps, pero no entenc que l' ajuntament els hi tingui que possar un local per la cara...una cosa es que el cost sigui compartit, traçant un pla de viabilitat i facilitats de pagament a X anys, etc...no se, plans hi ha molts, pero 'per la cara' volem un local?? perque?? si fos la unica colla a Tarragona, encara, pero havent-hi 3 mes i que a mes no porta el nom de Tarragona...ho tenen negre....podrien assajar al local del Xiquets els dilluns i dijous, per no coinicidir als seus assajos :nose: :nose:

el nom oficial és: colla xiquets del serrallo de tarragona...però és una mica llarg, per això es diu només xiquets del serrallo.
i segon, les altres 3 colles de tarragona també van tindre els locals cedits per l'ajuntament per "la cara", amb certes normes clar i costos que tenen que fer front, evidentment (llum, aigua, etc...), però són locals de domini públic. Naltros només demanem el mateix que les altres colles de tgn. Apart, naltros portem 21 anys assajant al carrer, en una plaça descoberta, ja que els llocs que ens ha cedit l'ajuntament, no estan condicionats per a fer castells, per l'altura bàsicament.
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper Mimi*XS el 02 feb. 2010, 13:31

LCorralo ha escrit:Ah per cert. El que ha dit que no suporta que les colles de Barcelona parlem sobre el ''vostre'' concurs.. mira, noi/a, em sap molt de greu que el món casteller vagi més enllà de Tarragona. Se que et molesta molt que les colles no tarragonines (algunes amb més nivell que les vostres) parlin sobre el concurs, però tenim tot el dret com a colles castelleres que som, així que.. :nose: :silenci:

Ah, i a tota la gent que els hi molesti que els de barcelona opinem.. feu un concurs NOMÉS amb les colles de la vostra ciutat, avere si hi va més gent, no et fot...

ieep laura!!! que jo no ho he dit pas això!!! [llisor]
pot opinar qui vulgui...a mi em dona igual, tots tenim dret a opinar, encara que les nostres opinions no siguin les mateixes!! :ok:
Escut de l’usuari
Mimi*XS
Afeccionat/ada

Entradaper EstelRoig el 02 feb. 2010, 13:56

escamarlà ha escrit:la eterna discussió de si SPSP i Serrallo han d' anar.... jo penso que no. A mes, el concurs NO es tindria que considerar diada de les colles de Tarragona. Es fa a Tarragona perque fa molt que es fa allà, l' ajuntament posa diners, etc...pero tampoc voleu que hi hagi un concurs 'itinerant' ni voleu cap canvi....ni que paguessiu vosaltres els premis... per mi que hi vagi SPSP i Serrallo es una manca de respecte d' aquestes colles a la resta de colles. I no em vingueu en que la supervivencia d' aquestes colles passa pel concurs perque si es així, ho teniu magre. Un concurs d' un dia cada 2 anys no pot justificar una colla. Si es fa el concurs, es fa be, amb les 10, 18 o 25 millors colles...i que es puntui a cada colla respecte a l' ultim concurs, és a dir, que es consideri les actuacions dels ultims 2 anys i no com ara.

Per cert, ho sento per Serrallo, pero jo crec que cada colla sua sang per tenir un local i te molts maldecaps, pero no entenc que l' ajuntament els hi tingui que possar un local per la cara...una cosa es que el cost sigui compartit, traçant un pla de viabilitat i facilitats de pagament a X anys, etc...no se, plans hi ha molts, pero 'per la cara' volem un local?? perque?? si fos la unica colla a Tarragona, encara, pero havent-hi 3 mes i que a mes no porta el nom de Tarragona...ho tenen negre....podrien assajar al local del Xiquets els dilluns i dijous, per no coinicidir als seus assajos :nose: :nose:

El concurs no es que s'hagi de considerar una diada de les colles de Tarragona o o... ÉS QUE ÉS UNA DIADA DE TARRAGONA, que pel que crec no volen ni deixar-lo de fer ni fer-lo itinerant ni res... tothom és lliure d'organitzar el que vulgui i com vulgui... i Tarragona organitza aquest... si en voleu organitzar un altre amb la vosta colla i x mes, ho podeu fer...
EstelRoig
Casteller/a de pinya

Entrades: 89
Membre des de: 20 oct. 2008, 09:27

Entradaper falca el 02 feb. 2010, 14:27

Kitus ha escrit:

Error.

Entenc la teva postura, però així sembla que encara ens ho regalin a les que realment ens ho guanyem. Si arriba un dia que la meva colla no està al nivell per anar al concurs (que, espero, no passi mai), és a dir, que no estigui entre les 14 primeres colles, espero sincerament no anar-hi, perquè no ens ho mereixariem.
http://ijovejovejove.blogspot.com/
no et ratllis, la nit és Jove

amparito roca!
Escut de l’usuari
falca
Casteller/a de manilles

Entrades: 594
Membre des de: 21 maig 2008, 15:40
UbicaciĂł: Tarragona

AnteriorSegĂĽent

Torna a: Parlem de castells

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Adsense [Bot], LCorralo, MSN [Bot] i 5 visitants