àgines Web en CatalàPublicitat Castellersambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessió
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, notícies, pronòstics, format, mitjans de comunicació, repercusió...

barça-madrid

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 10 jul. 2012, 17:31

Au, el cap de setmana del concurs coincideix amb el barça-madrid de futbol.
A veure quin dia i hora li pica al sr roures de possar-lo...
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 317
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Sponsor

Re: barça-madrid

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 10 jul. 2012, 22:17

Hòstia, cert... He sentit rumors que el retransmetran a una altra hora, o que el mouran de dia, o no sé què... però ja és mala llet, tu...
Ja que TVE3 haurà de ser als dos llocs, a veure si s'ho munta per canviar alguna de les dates...
* * * * * * * * *

Persona amb opinió pròpia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 368
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Re: barça-madrid

Entrada no llegidaAutor: riversible Data: 10 jul. 2012, 22:48

Ja s'en ha parlat una mica d'aixòa l post del concurs. Com ha dit en Peter, el partit pot ser tant dissabte com diumenge. En qualsevol cas, sent el diumenge, no el faria TV3, es faria per privades (GOL TV, canal+...). Una altra opció és que es jugués dilluns, ja que la setmana anterior hi ha champions (dimarts i dimecres) i jugarien Barça o Madrid, i al setmana seguent no hi ha res durant el cap de setmana tinc entès, per tant, es podria desplaçar el partit a Dilluns.

També hi ha l'opció (remota) de que es jugui Diumenge a les 12:00, una putada ja que tots els castellers (o una gran part) estaran mirant el concurs de castells...
riversible
Rodaplaces

Entrades: 58
Membre des de: 02 oct. 2011, 22:40
Colla: Xics de Granollers / Ganàpies de la UAB

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant