àgines Web en CatalàPublicitat Castellersambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessió
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, notícies, pronòstics, format, mitjans de comunicació, repercusió...

Re: Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 25 feb. 2012, 20:06

TarragonaLila ha escrit:Pel que jo sé...
1. molt probablement ja no hi hagi accés possible de grades a plaça, ni viceversa. És a dir, ningú que entri amb X colla i tingui entrada podrà pujar a grades i ningú que estigui a grades podra baixar a plaça a fer pinya si ho desitja.
2. Les entrades que pertoquen per colla ja no estaran disponibles. És a dir, totes es compraran per igual i no se li assignarà X número d'entrades a cap colla.

D'altra banda m'agradaria no haver de veure enguany seients buits... i això ja no depèn de l'organització del Concurs. Aixo depèn dels favors que deuen Ajuntament i altres organitzacions a diverses persones i que per cobrir-los regalen entrades a gent que no entén ni fava de castells i que acaben per no anar. No ho podem permetre...

Dues coses:
Donat el nou preu de l'entrada com a "espectacle de gran interès" i que probablement es situarà per sobre dels 30€ pels 2 dies i els 15€ o 20€ per a un dia, la quantitat de sients no venuts serà important...
Per altre està el tema de les quotes d'entrades de les que pot dispossar cada colla... Evidentment, aquesta quota s'ha d'aplicar tant als abonaments de 2 dies com a l'entrada per a un dia. Per tant, dissabte no hi haurà més públic que camises i diumenge hi haurà menys seients disponibles, ja que els compromissos d'organitzadors i patrocinadors pràcticament ompliràn l'aforament de la 2ª plaça més castellera...
Penso que aquesta nova modalitat de concurs és una baixada de pantalons dels organitzadors devant d'aquells que hi possen els calers (i no dic que sigui dolent), ja que l'únic que s'està procurant és la millor financiació possible.
Amb tot i aixó, espero que sigui com sempre, una de les màximes expressions de la riquessa de la nostra cultura, un punt de germanor dels 6, 7 o 10 mil castellers de tota la nostra terra (encara que no trepitjin la sorra) i una gran festa que ens ompli d'orgull i que ratifiqui la nostra condició de Patrimoni Inmaterial de la Humanitat!
:brindar: :brindar: :brindar:
Okupa la pinyaaaa!!!!
primervent
Casteller/a de folre

Entrades: 261
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicació: La Girada (VFP)
Colla: CV

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 12 març 2012, 11:28

primervent ha escrit:
TarragonaLila ha escrit:Pel que jo sé...
1. molt probablement ja no hi hagi accés possible de grades a plaça, ni viceversa. És a dir, ningú que entri amb X colla i tingui entrada podrà pujar a grades i ningú que estigui a grades podra baixar a plaça a fer pinya si ho desitja.
2. Les entrades que pertoquen per colla ja no estaran disponibles. És a dir, totes es compraran per igual i no se li assignarà X número d'entrades a cap colla.

D'altra banda m'agradaria no haver de veure enguany seients buits... i això ja no depèn de l'organització del Concurs. Aixo depèn dels favors que deuen Ajuntament i altres organitzacions a diverses persones i que per cobrir-los regalen entrades a gent que no entén ni fava de castells i que acaben per no anar. No ho podem permetre...

Dues coses:
Donat el nou preu de l'entrada com a "espectacle de gran interès" i que probablement es situarà per sobre dels 30€ pels 2 dies i els 15€ o 20€ per a un dia, la quantitat de sients no venuts serà important...
Per altre està el tema de les quotes d'entrades de les que pot dispossar cada colla... Evidentment, aquesta quota s'ha d'aplicar tant als abonaments de 2 dies com a l'entrada per a un dia. Per tant, dissabte no hi haurà més públic que camises i diumenge hi haurà menys seients disponibles, ja que els compromissos d'organitzadors i patrocinadors pràcticament ompliràn l'aforament de la 2ª plaça més castellera...
Penso que aquesta nova modalitat de concurs és una baixada de pantalons dels organitzadors devant d'aquells que hi possen els calers (i no dic que sigui dolent), ja que l'únic que s'està procurant és la millor financiació possible.
Amb tot i aixó, espero que sigui com sempre, una de les màximes expressions de la riquessa de la nostra cultura, un punt de germanor dels 6, 7 o 10 mil castellers de tota la nostra terra (encara que no trepitjin la sorra) i una gran festa que ens ompli d'orgull i que ratifiqui la nostra condició de Patrimoni Inmaterial de la Humanitat!
:brindar: :brindar: :brindar:

Sobre el preu, no et puc donar una font, però pel que he sentit, no es podria comprar l'entrada per un sol dia, sinó pels dos alhora. Cosa que em sembla molt positiva, perquè sinó dissabte la plaça estaria molt buida, ja què la majoria de la gent compraria només l'entrada per diumenge.
* * * * * * * * *

Persona amb opinió pròpia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 368
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: Canaula Data: 12 març 2012, 13:11

D'aquesta forma la gent interessada només en diumenge que en serà molta comprarà l'entrada (que serà pels dos dies) i molt probablement aquesta persona no hi vagi dissabte. Per tant... seient buit!
Amunt!! sempre amunt!
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 641
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicació: C/ Lluís Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entrada no llegidaAutor: javilo Data: 12 març 2012, 13:57

Canaula ha escrit:D'aquesta forma la gent interessada només en diumenge que en serà molta comprarà l'entrada (que serà pels dos dies) i molt probablement aquesta persona no hi vagi dissabte. Per tant... seient buit!

Això anava a dir... això sona a mesura per apujar el preu de l'entrada "general" per que per evitar seients buits dissabte no crec que sigui. Possiblement hi hagi gent que aprofiti per venir dissabte però crec que s'hi trauria molta més rendibilitat venent les entrades a la gent que només vulgui veure a les colles "petites" de dissabte i les de diumenge per separat.

A més, un altre tema serà la repartició de les entrades... fins ara es posaven a disposició de les colles 'x' entrades si no vaig errat... ara hi haurà menys disponibilitat tenint en compte a les 30 colles o com funcionarà?
Esperem que pensin una bona solució que afavoreixi a tothom per comptes de mirar pels calers...
javilo
Casteller/a de folre

Entrades: 171
Membre des de: 13 oct. 2009, 15:52
Colla: Sagrada Familia i Arreplegats de la Zona Universitària

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 12 març 2012, 17:52

jo crec que hi hauria d'haver dos categories d'entrades: una per les colles el dia que els hi toca actuar, i l'altre per el públic general que inclogui els dos dies.

D'altre banda, el concurs de tarragona sembla ser dels pocs events "culturals" que sobreviu a la crisis, i a més a més augmenant el pressupost... esperem que no peti.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 704
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 12 març 2012, 18:05

Els preus existeixen precisament per això. Si l'interès del dissabte és molt baix, doncs preu baix. Si l'interès de diumenge és molt alt, preu alt. El que no té sentit es fer pagar a la gent per alguna cosa en que no estan interessats.
Alvy
Casteller/a de pinya

Entrades: 117
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: Esquenat Data: 12 març 2012, 19:03

Qui va a veure el concurs en diumenge? El públic de les colles que hi participen i castellers de la resta de colles + algun aficionat més.

Qui aniria dissabte? Les colles que hi participin portaran poc public -si porten acompanyants serà per fer pinya...-, els castellers de les colles grans vindran en comptagotes, els de les colles del 32 en avall encara que vinguin tots no fan ni una cinquena part de l'aforament i d'afició ...poca, ben poca

Potser m'equivoqui però dissabte hi haurà molt de color a la grada, però de les cadires buides.

Vendre abonaments pels dos dies no beneficia en res al public que pertany a colles castelleres. Si jo participo dissabte i no puc fer-ho diumenge, o al revés, no em compraria una entrada per dos dies ja que un dels dos entro de franc. Això vol dir que pagaré el doble que fa dos anys per veure una sola actuació... :buf:
Esquenat
Afeccionat/ada

Entrades: 13
Membre des de: 30 nov. 2011, 13:33

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 12 març 2012, 20:50

Espero que es faci per separat. D'aquesta manera els que actuem diumenge podem anar dissabte a veure el concurs i viceversa. Si no, com diuen més amunt, seients buits, a més, tots dos dies... encara que es notarà molt més el dissabte, està clar.
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 650
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14

Entrada no llegidaAutor: Rengles ben rectes! Data: 20 abr. 2012, 00:11

I la taula de puntuacions, les penen possar algún dia?
Rengles ben rectes!
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 31 març 2012, 13:11
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 20 abr. 2012, 11:08

Sembla que encara falta decidir els 7d9 i 5d9a... De tota manera a mi més que les puntuacions que també, per exemple no m'entra al cap que 4d9a i 3d9a valguin més que 5d9 i 4d9n carregat. El que menys m'agrada són altres coses que van quedar al descobert l'anterior concurs.
No li veig sentit a que es penalitzi per provar castells superiors que una altra colla no es podria ni plantejar. Penalitzar per aconseguir un castell a la segona temptativa és comprensible, ara per sé, arriba un punt on la millor opció per les colles és no intentar castells. Apart d'altres normes sense sentit que privaven a la Vella d'intentar un pilar de vuit o un 3 de 10 en la quinta ronda. Les normes han d'incentivar la competència no el conformisme.
Alvy
Casteller/a de pinya

Entrades: 117
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 23 maig 2012, 16:50

Al final el guanyador de l'edició de dissabte entrarà a la de diumenge?
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 23 maig 2012, 18:06

Esquenat ha escrit:Vendre abonaments pels dos dies no beneficia en res al public que pertany a colles castelleres. Si jo participo dissabte i no puc fer-ho diumenge, o al revés, no em compraria una entrada per dos dies ja que un dels dos entro de franc. Això vol dir que pagaré el doble que fa dos anys per veure una sola actuació... :buf:

no ho entens xD es per incentivar les relacions amb les altres colles castelleres, en compreu una entre dos castellers (de colles diferents), un hi va dissabte i l'altre dilluns.
:xD: :xD: :xD: :xD: :xD: :xD:
(si, realment fer-ho aixi es de ser inutiles....)
Erem color blauturquesa, que és el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 180
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 23 maig 2012, 21:49

És que no es fa així... les entrades es venen per separat o en conjunt... depèn de com la vulguis...
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 23 maig 2012, 23:09

jo em baso en el que s'ha escrit abans... ho he sus-posat, però per si de cas es fes alguna ximpleria...
Erem color blauturquesa, que és el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 180
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 24 maig 2012, 11:01

Ja, ja ho sé xD però perquè quedés clar! :P Bé, algú sap lo del guanyador de dissabte?
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

AnteriorSegüent

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant