ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Concurs 2016: La Colla Vella de Valls canvia de nom

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 08 oct. 2014, 20:42

He sentit dir molts cops entre diumenge i avui, el rumor que de cara al proper Concurs de castells de Tarragona, la Colla Vella passar脿 a tenir el nom de Colla Vella dels Xiulets de Valls.
Alg煤 m'ho podria confirmar ? :?
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Sponsor

Re: Concurs 2016: La Colla Vella de Valls canvia de nom

Entrada no llegidaAutor: cal莽ot Data: 08 oct. 2014, 20:43

S铆 confirmat, ja pots anar a dormir tranquil ;)
cal莽ot
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 15:15
Colla: CVXV

Entrada no llegidaAutor: ArnauCVXV Data: 08 oct. 2014, 21:45

:xD: :xD: :xD:
cal莽ot ha escrit:S铆 confirmat, ja pots anar a dormir tranquil ;)
Aix貌 no s'ha acabat, l'any que ve encara tenim alguna cosa a dir nois! 3XL10 CVXV Fem Valls de 10
ArnauCVXV
Rodaplaces

Entrades: 60
Membre des de: 28 ago. 2013, 11:35
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 09 oct. 2014, 10:14

M'has fet riure i tot. Si us penseu que els xiulets de la pla莽a venien nom猫s dels castellers de la vella aneu molt equivocats... Disfruteu de la vict貌ria i rumieu perque gent de totes les colles i de totes les parts del p煤blic us xiulen els ultims anys...
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34

Entrada no llegidaAutor: Aig眉et Data: 09 oct. 2014, 14:12

Jo no entenc perqu猫 se'ls xiula Peter. Potser per enveja? 7 vict貌ries consecutives suposo que fan mal.
Tanmateix, si que em vaig fixar que l'afici贸 vilafranquina era molt m茅s respectuosa amb les altres colles, aplaudint els seus intents i 猫xits. No puc dir el mateix de l'afici贸 d'altres colles (Especialment del sector de la vella).
En fi, el dom脿s potser no 茅s del tot bonic, per貌 7 vict貌ries consecutives piquen.
Aig眉et
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 26 ago. 2010, 13:58

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 09 oct. 2014, 14:16

A mi no m'ho has de preguntar. Jo ni xiulo ni crec que sigui la millor manera de fer-hi front per貌 personalitzar sobre una colla em sembla molt exagerat...
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34

Entrada no llegidaAutor: noaj.cat Data: 09 oct. 2014, 17:47

Jo no s茅 si era el p煤blic, castellers, tots alhora, no ho s茅, per貌 va ser molt desagradable i vull dir unes coses.

1- Impecable l'actitud dels verds durant tot el concurs (aplaudint tots els castells de la Vella, Jove de Tarragona etc.)
2- Impecable l'actitud del cap de colla de la Vella al baixar del 4 de 9 net.
i 3 i m茅s important. Tots aquells que van xiular a part que se'ls hi hauria de caure la cara de vergonya, s'estan carregant el concurs i els castells. A part de donar motius als minyons per no venir mai, pot no ser la 煤nica colla gran en no anar-hi.
noaj.cat
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 21 juny 2008, 22:30

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 09 oct. 2014, 19:05

noaj.cat ha escrit:Jo no s茅 si era el p煤blic, castellers, tots alhora, no ho s茅, per貌 va ser molt desagradable i vull dir unes coses.

1- Impecable l'actitud dels verds durant tot el concurs (aplaudint tots els castells de la Vella, Jove de Tarragona etc.)
2- Impecable l'actitud del cap de colla de la Vella al baixar del 4 de 9 net.
i 3 i m茅s important. Tots aquells que van xiular a part que se'ls hi hauria de caure la cara de vergonya, s'estan carregant el concurs i els castells. A part de donar motius als minyons per no venir mai, pot no ser la 煤nica colla gran en no anar-hi.

:resar:
Nom茅s afegir que els castellers de totes les colles es van portar de forma molt correcta, i que els xiulets, principalment venien del p煤blic. :S
caligula
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: Adri Data: 09 oct. 2014, 19:24

Doncs jo seia entre la grada verda i la dels xiquets, i crec que em miro els castells amb una certa objectivitat (tot i que simpatitzo amb els Verds, s铆..).
Puc arribar a entendre que hi hagi qui cregui que l'afici贸 verda es prepotent a vegades (no ho comparteixo..), o que aix貌 del dom脿s despr茅s de cada castell sobri... Per貌 que voleu que us digui, l'afici贸 de Vilafranca va aplaudir TOTS els castells. Tots. Es a dir, per una banda s贸n molt sorollosos animant als seus (dom脿s inc贸s), i per l'altra reconeixen els merits de les altres colles. Crec que aquesta hauria de ser la manera de comportar-se de totes les aficions. Ens estalviariem tot el mal rotllo que s'est脿 generant.
Adri
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 21 jul. 2014, 21:32

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 09 oct. 2014, 19:35

Entenc que 茅s un tema que molesta, i no estic d'acord en qu猫 es xiuli a les colles. Entenc, per貌, que hi ha actituds que no calen, tant d'uns com d'altres. Jo no dir茅 que els castellers de la Jove som tots uns santets, ni que la nostra afici贸 ho 茅s, ja que hi tenim de tot, com a tot arreu.

Crec que el "problema", entre moltes cometes, 茅s que ja s贸n 7 vegades consecutives guanyant el concurs (admirable, em trec el barret) i la gent, en general, est脿 "cansada" que sempre guanyin els mateixos. Enguany, a m茅s, s'ha augmentat la tensi贸, ja que el concurs ha anat m茅s ajustat del qu猫 hem estat acostumats en les 煤ltimes edicions.

He de dir, amb tot el meu respecte, que el dom脿s gegant no m'agrada, ni crec que a gaire gent que no sigui dels verds. Quan l'afici贸 vilafranquina el treia era quan hi havia m茅s merder a pla莽a. Crec que hem guanyat, per貌, ja que com a m铆nim en aquesta edici贸 els xiulets no s'han produit mentre es descarregava un castell o mentre es muntava.

Entenc, doncs, que s'han de revisar els actes d'aquests tipus i encoratjar a l'organitzaci贸 a posar-hi fre d'alguna manera, tot i que a mi no se me n'acut cap. 茅s obvi que hi haur脿 situacions en qu猫 no es podran evitar certes actituds (pugnes per la primera posici贸 amb molt poc marge, per exemple), per貌 crec que hem de ser els castellers els qu猫 hem de demostrar a l'afici贸 el saber fer davant d'aquestes situacions. (Recordo un moment que la grada de la Jove es va posar nerviosa perqu猫 CdV estava celebrant un castell mentres est脿vem tancant pinyes i els mateixos castellers vam fer-los-hi senyals de que paressin).

A banda d'aix貌, nom茅s una cr铆tica a l'espectacular Concurs de Castells que vam viure: una "llotja" buida i decepcionant. Espero que s'hi faci alguna cosa. Per la resta, moltes felicitats a tothom, tant als del Concur7, com als de dissabte i als de diumenge, i sobretot a aquelles colles que s'han esfor莽at per fer un salt qualitatiu en aquesta jornada, moltes felicitats i, sobretot, moltes gr脿cies!
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 10 oct. 2014, 11:21

jo encara no s茅 la difer猫ncia entre el nostre dom脿s verd i el mosaic lila de la Jove. L'esperit 茅s el mateix.
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 10 oct. 2014, 17:41

elboletgraller ha escrit:jo encara no s茅 la difer猫ncia entre el nostre dom脿s verd i el mosaic lila de la Jove. L'esperit 茅s el mateix.
:brindar:
caligula
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: Adri Data: 10 oct. 2014, 17:52

Crec que tots pelgats estem perden una mica el m贸n de vista.

Primer de tot crec que estaria b茅 parar un moment i pensar que 茅s aix貌 dels castells. Unes cosntruccions molt complexes amb molta feina darrere on, no ho oblidem, hi pugen nens. Durant anys ens hem omplert la boca dels "Valors" del m贸n castelles, com a paradigma de treball en equip, solidaritat, companyerisme, anar tots a una..etc. Els castells han de ser festa, superaci贸, integraci贸, positivisme...
Cal que aix貌 que ha fet gran els castells ens ho acabem carregant entre tots?

Sense tots aquests valors no s贸m m茅s que ximplets pujant uns sobre els altres per veure qui acaba caiet de m茅s amunt.

I com en tot a la vida, dos no s'esbarallen si un no vol. Segurament els verds haurien d'obrir primer una reflexi贸 interna... Tot i que ens costi d'entendre, 茅s evident que alguna cosa s'ha fet malament quan tant a gent et t茅 antipatia.

I per altre banda, les persones (no vull generalitzar i parlar de "colles") que van xiular, crec que tamb茅 haurien de reflexionar seriosament. Qu猫 茅s el que tant molesta? Que tregui un llen莽ol gegant per animar als teus??? Que s'aplaudeixi amb molta efusivitat els propis 猫xits?? Perqu猫 em sembla que l'afici贸 verda va aplaudir totes i cada una de les construccions de les altres colles...

Aix貌 no 茅s una competici贸 professional. Aqu铆 no hi ha milionaris a l'arena. Persones amb nom i cognoms, tots iguals, ni millors ni pitjors. Ara la gent de Vilafranca est脿 fent les coses b茅, d'aqu铆 uns anys ser脿n uns altres.

Hauriem de baixar unes revolucions tots plegats, perqu猫 sino pendrem mal.
Adri
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 21 jul. 2014, 21:32

Entrada no llegidaAutor: cal莽ot Data: 10 oct. 2014, 19:15

http://www.ara.cat/societat/castellers_ ... 77484.html

Rabieta de nens petits de Vilafranca...

Potser abans de plantejar-se no anar al concurs, haurien de mirar si despr茅s d'anar predicant a tort i a dret que els castells s贸n un esport, on la competivitat i el concepte anar a guanyar s贸n el m茅s important, no 茅s en part l貌gica aquesta reacci贸 de la gent.

B茅 que xalaven fa 2 anys quan els xiulaven al fer el 4d9sf i podien fer callar a la gent, ostres quins temps quan eren tant superiors... Per貌 calla que ara els de la Vella tornen a saber fer castells, i els de la Jove fan el 3d10, i no ens deixem la Joves que ja ha demostrat el qu猫 茅s capa莽 de fer. Ara ja Vilafranca ja no 茅s la campiona indiscutible, el centre del m贸n casteller!

Va doncs ara anem a fer una mica de xou dient que no anirem al concurs, a veure si aix铆 tornem a ser el centre d'atenci贸...

Si realment no voleu venir, all铆 vosaltres, que sapigueu que amb Joves, Jove i Vella hi ha concurs emocionant per any, i al tanto el qu猫 apreten per baix Xiquets, Capgrossos, Sants i d'altres...
cal莽ot
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 15:15
Colla: CVXV

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 10 oct. 2014, 19:30

cal莽ot ha escrit:http://www.ara.cat/societat/castellers_de_vilafranca-concurs_de_castells-xiulets-comunicat_0_1227477484.html

Rabieta de nens petits de Vilafranca...

Potser abans de plantejar-se no anar al concurs, haurien de mirar si despr茅s d'anar predicant a tort i a dret que els castells s贸n un esport, on la competivitat i el concepte anar a guanyar s贸n el m茅s important, no 茅s en part l貌gica aquesta reacci贸 de la gent.

B茅 que xalaven fa 2 anys quan els xiulaven al fer el 4d9sf i podien fer callar a la gent, ostres quins temps quan eren tant superiors... Per貌 calla que ara els de la Vella tornen a saber fer castells, i els de la Jove fan el 3d10, i no ens deixem la Joves que ja ha demostrat el qu猫 茅s capa莽 de fer. Ara ja Vilafranca ja no 茅s la campiona indiscutible, el centre del m贸n casteller!

Va doncs ara anem a fer una mica de xou dient que no anirem al concurs, a veure si aix铆 tornem a ser el centre d'atenci贸...

Si realment no voleu venir, all铆 vosaltres, que sapigueu que amb Joves, Jove i Vella hi ha concurs emocionant per any, i al tanto el qu猫 apreten per baix Xiquets, Capgrossos, Sants i d'altres...

:aplaudir: :aplaudir: :aplaudir: :rev: :rev:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Seg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants