ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per parlar sobre qualsevol cosa del concurs de castells del 2008

Moderador: concurs

El "Quarts de nou" en directe del Concurs

Entrada no llegidaAutor: Jansy Data: 08 oct. 2008, 18:42

B茅, segurament molts castellers hauran vist el "Quarts de nou" massa resumit que van fer al vespre, i se'n pot trobar el v铆deo per Internet, de fet, 茅s aquest: http://www.tv3.cat/videos/723319

El que no est脿 tan ben enlla莽at 茅s el v铆deo del "Quarts de nou" que van fer en directe a partir de les 12:00 del mat铆 (el primer castell que s'hi veu 茅s el 5de9f de la Colla Vella. El podeu veure aqu铆: http://www.tv3.cat/videos/723529
Jansy
Rodaplaces

Entrades: 60
Membre des de: 06 juny 2008, 16:06
Ubicaci贸: Sant Andreu de la Barca
Colla: Carallots de Sant Vicen莽 dels Horts

Sponsor

Re: El "Quarts de nou" en directe del Concurs

Entrada no llegidaAutor: kaskukaseva Data: 09 oct. 2008, 08:12

Jo volia seguir el Concurs en directe pel servei "3 a la Carta" del Canal33 per Internet, per貌 em vaig quedar amb les ganes... primer perqu猫 l'emissi贸 va comen莽ar a 2/4 d'1 quan la meitat del peix ja estava venut. I despr茅s perqu猫 al cap d'una hora inexplicablement van tallar l'emissi贸 per Internet i ens vem quedar amb les ganes (a pesar de que la programaci贸 penjada a la web de TV3 deia que mantindrien oberta la connexi贸 per poder-la veure per Internet fins al final del Concurs).

Total, que les 煤niques imatges en directe que vaig poder veure van ser gr脿cies a la p脿gina web del Concurs, que tenien un stream de v铆deo de baixa resoluci贸, per貌 que amb una mica d'imaginaci贸 podies fer-te una idea del que passava a la pla莽a de toros. I per suposat tamb茅 estava escoltant la r脿dio en directe per no predre'm detall!

A veure si l'any que ve els responsables del Quarts de Nou s'asseguren que l'encarregat del servei "3 a la carta" programa correctament la durada del Concurs i no ens deixa amb un pam de nas!

Felicitats a tots els Castellers participants per l'espectacle ofert aquest Concurs!
kaskukaseva
Afeccionat/ada

Entrades: 28
Membre des de: 02 oct. 2008, 11:49
Ubicaci贸: Su茂ssa

Re: El "Quarts de nou" en directe del Concurs

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 09 oct. 2008, 10:20

kaskukaseva ha escrit:Jo volia seguir el Concurs en directe pel servei "3 a la Carta" del Canal33 per Internet, per貌 em vaig quedar amb les ganes... primer perqu猫 l'emissi贸 va comen莽ar a 2/4 d'1 quan la meitat del peix ja estava venut. I despr茅s perqu猫 al cap d'una hora inexplicablement van tallar l'emissi贸 per Internet i ens vem quedar amb les ganes (a pesar de que la programaci贸 penjada a la web de TV3 deia que mantindrien oberta la connexi贸 per poder-la veure per Internet fins al final del Concurs).

Total, que les 煤niques imatges en directe que vaig poder veure van ser gr脿cies a la p脿gina web del Concurs, que tenien un stream de v铆deo de baixa resoluci贸, per貌 que amb una mica d'imaginaci贸 podies fer-te una idea del que passava a la pla莽a de toros. I per suposat tamb茅 estava escoltant la r脿dio en directe per no predre'm detall!

A veure si l'any que ve els responsables del Quarts de Nou s'asseguren que l'encarregat del servei "3 a la carta" programa correctament la durada del Concurs i no ens deixa amb un pam de nas!

Felicitats a tots els Castellers participants per l'espectacle ofert aquest Concurs!
Cert per la tv hi va haver algun tall en l'emissio
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Torna a: Concurs 2008

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant