ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per parlar sobre qualsevol cosa del concurs de castells del 2008

Moderador: concurs

concurs

Entrada no llegidaAutor: ferran pla Data: 07 oct. 2008, 21:39

es la meva primera vegada,que surto en aquest foro,espero que no sigui el ultim,be no mes per parlar una mic a del concurs,un ambient excelent,una pla莽a molt mes acollidora,per una actua莽io castellera,on el sol no molestava gaire i si esteva for莽a be,pot esser el sonido era quelcom defi莽ient.vaig trobar un molt ambient entre las collas,malgrat la rivalitat i un molt bo esperit nacionalista,las co0llas mitjanas van treballar de debo i em van agradar Lleida,Sans,marrecs i amb general tots i van posar molt d'esfor莽.de les grosses poca fortura per a la Jove de Valls,que va tenir el 5 de 9 a tocar i pot ser alguna cosa pot ser no ahuria estat igual,la vella pot ser ,opinio personal meva,prova castells que pot esser no te prou preparats i de la nostra crec que varem fer una molt bona feina,amb castells que p貌rtem mols mesos assajant,dilluns,dimecres i divendres,malgrat el problema general d'arrosegar gent que cada cop costa mes.e res mes,gra莽ies a tots i respe cte per a tothom.sort i bons castells.ferran
ferran pla
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 07 oct. 2008, 21:25

Sponsor

Torna a: Concurs 2008

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant